Saturday 14 November 2015

Happy Birthday Kakak!

As salam...

Hari ni birthday si nombor tiga...semalam dia dah celebrate kat sekolah...

Jadi pagi ni dia dah tak kisah pasal birthday dia...lagipun ayahnya takdak kan...

Saya cuma bawak depa pi sekolah sbb ada karnival kat sana...bagi dia main dgn rabbit dan yg lain main giant bubbles...si nombor satu ada game bola...

Kelam kabut sikit bila nak handle lima org kanak2 ni...nasib pagi tadi saya dah pi kidnap adik pompuan saya utk tolong saya...

Sepatutnya pukul 1.30, si nombor empat dah ada kat dewan...tapi pukul 1.15 si nombor satu tak balik lagi...saya dah pi keliling satu sekolah pi cari dia...tak jumpak...aishhh..mcm mana dia nak balik satgi...dan macam mana saya nak pi konsert si nombor empat tu...end up saya call member saya mintak tolong cari si nombor satu, adik saya stay kat rumah tunggu si nombor satu...saya cuma bawak si nombor empat pi konsert tu dan si nombor dua je yg ikut...pukul 1.45 keluar rumah...pukul 2.10 sampai...
phewwww...masa tu saya dah selekeh gila...kelam kabut,nasib ada adik dan member yg buleh tolong, kalau takdak depa, saya rasa si nombor empat dah tak pi lah ke konsert tu...

Owhhh...banyak betul kejadiannnya...
ehhhh...mana cerita pasal si nombor tiga ni...

Hmmm...untuk si nombor tiga...selamat hari lahir...moga jadi anak yg solehah, berjaya dunia dan diakhirat...makan nasik banyak sikit supaya lebih gemok...


Happy Birthday Kakak!

Babai

No comments:

Post a Comment