Thursday 12 November 2015

Anak Pompuan Saya!

As salam...

Esok sekolah kebangsaan ada buat sambutan hari kanak2...tema utk hari tu ialah superhero dan jugak princess...

Si nombor dua awal2 lagi bagitau yg dia nak pakai baju pjk je...hahaha..mana taknya mesti lah kostum superhero tak muat...lekat kat perut je nanti...

Si nombor tiga pulak beria-ria nak jadi princess...owhhh...dia nak pakai crown...alamak dgn otomatiknya saya terbayang iklan "qu puteh...qu puteh...barulah puteh"..muncungkan bibir anda dan gelak hahaha...

Okaylah...sbb dia nak jadi princess,saya ikutkan aje...baju flower girl mak sedara dia bagi,saya cuma tambah bunga kaler pink je...jadilah...ala2 princess gitu...

Fitting baju dgn crown qu puteh! Hahaha
Kek pulak dia request nak bawak esok jugak sbb dia kata birthday dia hari sabtu...daripada januari dia dok menghitung hari...kat member sekolah pun dia dok bagitau nak bawak kek...hmmm...mak yg amatur ni pun buatlah kek...tapi biasalah sepatutnya bila nak buat kek ni kena relax ja tapi saya buat kek macam nak kena tinggal kapal terbang...baru nak timbang tepung..mai lah assistant takdak gaji nak tolong...mana lah nak senonoh kejadian kek tu kan tapi takpalah janji ada rupa kek...okaylah tu...

Saya kukus kek lepas isyak...simpan dlm peti sejuk...esok baru nak deco...nasiblah hari jumaat depa masuk sekolah lambat...sempat lah lagi saya berkuntau esok pagi

Hmmmm...esok...bila dah deco dan kek dah ready, saya tulih resepinya...sekarang sudah mengantuk....mau tido!

Babai

No comments:

Post a Comment