Friday, 14 August 2015

Borak Kosong

As salam...

Hmmm...sekejap je dah masuk bulan ogos...tak lama lagi...abihlah cuti saya...hari ni nak cerita pasal si nombor lima...

Dia kira bertuah sbb saya dpt jaga dia kat rumah...abang kakak...kecik2 dah duduk nursery...bila dah duduk rumah ni...manja dia melampau-lampau...melekat aje...saya tak buleh hilang dari mata...dah macam anak koala...

Tapi yg geramnya...boss besar tak percaya bila saya cerita pasal budak manja ni...bila boss besar ada...pandai pulak si nombor lima layan diri...main sorang2...dia buat dunno ja kat mak dia nih...

Hari ni...manja dia melampau2...saya dah sampai tahap nak tarik rambut sendiri...tak mau minum botol susu...nak breasfeed je...bila saya buat keja...menangis...hempas badan kat lantai...adoyaiiii...mak nak makan pun tak buleh nih...

Masa antar si nombor empat pi tadika...hujan lebat...amik payung nak hantar abangnya...dia dah mengamuk2 nak keluar dari kereta...saya nak cepat...jari saya tersiat dgn pemegang payung...berdarah...ketap mulut je...grrrrrr...


Owhhhhh...si nombor lima...

Babai

No comments:

Post a comment