Tuesday 14 June 2016

Budak Kecil Ini!

As salam...

Hari ni takdak menu, cuma nak share perangai si nombor lima...bulan posa ni sleep cycle dia berubah habis....hari-hari dia tido pukul 2 pagi...walaupun rumah dah sunyi sepi, semua orang dah tidoq...dia akan berjaga...masalahnya...bila dia tak tidoq, yg jadi peneman...mestilah mak nya...kekadang tu saya sampai tak buleh bukak mata...ngantuknya...

si intan payung berjaga malam!

Bila dia tak tidoq, nanti dia mintak susu, nasik, roti lah...satgi dia nak tengok tv pulak, boring tengok tv, dia ajak saya turun ke bawah...main lukis-lukis...owhhhh...anak ..awatlah tak pi kacau bapak yg nyenyak tido tu...satgi mak nak kena bangun utk prepare sahur pulak ..lepas tu nak bersisp pi kerja...memang mata ni dah macam mata panda...hmmmm..tak buleh mak nak melawa raya ni kalau eyebag sebesaq alam...adeshhhh...

Sekarang ni, saya dok suruh Boss Besar bawak dia pi playground..biaq dia lari sampai letih...tapi apakan daya...Boss Besar dok balik lambat je...takdan nak bawak si nombor lima main kat playground...

Sebab nak bagi sleep cycle dia okay balik, saya pesan kat pengasuh...jgn bagi si nombor lima tidoq siang...tapi ini pun tak jalan jugak...dia masih aktif waktu malam...

Owhhhh...bantulah saya!

Babai

No comments:

Post a Comment