Thursday, 6 July 2017

Lamanya....

As salam...

Dah lama saya tak jenguk blog ni...hari ni tergerak hati pulak nak jenguk dan tulih entry...hmmm apa perkembangan terbaru ya....saya sudak gemokkkkk...berat badan dah naik dekat 20kg...hmmm taktau lah apa yang saya makan...Boss Besar pun heran sbb bila dah masuk kerja, berat badan naik padahal mesti lah lagi kurus sbb stress byk kerja nak buat...jawapan saya...bila stress saya makan...pasal tu lah badan membesar bagai johan..

aktiviti masak memasak macam biasa..banyak gak resepi baru yg saya cuba...mungkin lepas ni saya bleh tulih entry resepi lagi...kot2 ada waktu free..

esok malam, geng surau nak mai raya rumah saya...menu dah dipikirkan cuma taktaulah terlaksana ke tak nak masak tu...hahaha...
*
*
*
*

  si nombor dua versi org tua!

                                        
okaylah...babai!

No comments:

Post a comment